Nowe modele
Ładowarki do Ford Mustang Mach-E SR, Mustang Mach-E GT, F-150 Lightning i inne modyfikacje Ford są wybrane w tym katalogu. Szybkość ładowania zależy od liczby faz w porcie ładowania samochodu elektrycznego i rodzaju gniazdka elektrycznego.
Kupując nowy samochód elektryczny Ford, w bagażniku można znaleźć przenośną ładowarkę. Ale taka ładowarka jest przeznaczona do ładowania zapasowego w sytuacji awaryjnej, jeśli główna zostanie pozostawiona gdzie indziej. Standardowe ładowarki marki Ford mają słabe przekaźniki 10A lub 16A, które nie są przystosowane do częstego i długotrwałego ładowania. Moc takich ładowarek to 2,2 kW lub 3 kW, co wystarczy do zapełnienia zasięgu do najbliższej stacji benzynowej. Ponadto standardowe ładowarki elektryczne Ford nie mają takiej funkcjonalności i nie mają wsparcia serwisowego.
Indywidualne stacje ładowania dla konkretnej marki Ford to nic innego jak mit marketingowy. Uniwersalny produkt od zewnętrznego producenta jest zawsze lepszy niż markowy Ford. Jeśli stacja posiada certyfikat jakości i bezpieczeństwa, będzie równie dobrze ładować zarówno Ford, jak i każdy samochód elektryczny. To jak benzyna, nie ma benzyny tylko dla marki Ford. Wysokiej jakości stacja obsługuje pełny protokół ładowania zaimplementowany w Ford Mustang Mach-E SR i innych Ford. Jeśli wolisz markowe urządzenia od producentów samochodów, mamy je, ale najczęściej jest to stacja innej firmy z Twoją ulubioną naklejką Ford. Nie należy zwracać uwagi na najtańsze stacje, w których protokół transmisji nie jest w pełni zaimplementowany, w najlepszym przypadku ładowanie po prostu nie zadziała, w najgorszym może spowodować błędy w sterowniku pokładowym. Będą musiały zostać wyczyszczone w serwisie, aby wznowić proces ładowania.
Najlepiej wybrać stację według liczby faz portu ładowania Ford. Lepiej zabrać trójfazową ładowarkę 11 kW lub 22 kW do europejskiego modelu Ford z Type 2, to najlepsze warunki do ładowania w domu. Rozproszone ładowanie w trzech fazach równomiernie obciąży Twoją sieć, bez znacznego zapadania się. Jeśli masz w domu tylko jedną fazę, nie denerwuj się. W trybie jednofazowym falownik może pracować równolegle i pobierać moc do 7 kW. Regulacja jednofazowa do 32A może być wykonana w niektórych modelach Ford. Nasi konsultanci techniczni podpowiedzą Ci, czy Twoja Ford z Europy będzie w stanie zużywać 7,4 kW w trybie jednofazowym, czy jeśli jest to możliwe tylko w 3x16, 3,7 kW na każdą fazę. Wszystkie amerykański samochody Ford są wyposażone w jednofazowy port Type 1, który jest narzucony przez amerykańskie normy elektryczne. Większość samochodów elektrycznych Ford może pobierać maksymalny prąd do 32 amperów. Jeśli Twoja sieć jest zaprojektowana na tak dużą pojemność, zalecamy przyjrzenie się modułom do bilansowania mocy. Umożliwią szybkie ładowanie samochodu elektrycznego w Twoich warunkach. Jeśli posiadasz kilka samochodów elektrycznych, to wyboru optymalnej stacji ładowania należy dokonać w oparciu o model z najmocniejszym falownikiem pokładowym. Jeśli samochody pochodzą z różnych rynków, użyj adaptera. Pamiętaj, że szczególną uwagę należy zwrócić na moduły mocy i certyfikaty bezpieczeństwa.
Funkcji głównych jest tylko kilka, odpowiadają one za bezpieczeństwo podczas ładowania:
Inne funkcje zwiększają wygodę użytkowania i nie wpływają na bezpieczeństwo. Takie urządzenia mogą być wyposażone w zdalny dostęp, wyświetlacz, aplikację na smartfona, równoważenie obciążenia, protokół OCPP, timer do uruchamiania w nocy, kiedy prąd jest najtańszy.
Wygodniej jest naładować Ford w domu, gdy czeka na następną podróż. Samochód elektryczny można naładować z niemal każdego gniazdka 220V. Dobrym pomysłem jest posiadanie ładowarki z odcięciem uziemienia, aby mieć pewność, że w sytuacji awaryjnej uzupełnisz rezerwę mocy z nieznanego gniazdka. Niektórzy rzemieślnicy znajdują sposób na naładowanie samochodu elektrycznego w budynku mieszkalnym za pomocą przedłużacza lub transferu z okna. Ale to nie jest bezpieczne, lepiej jest opuścić przewód w dół szybu windy ze wszystkimi przewodami i przekopać przewód do miejsca parkingowego lub parkingu podziemnego. Ładowanie samochodu elektrycznego w garażu to najwygodniejsze rozwiązanie. Jest również blisko prywatnego domu, a prąd jest już tam podłączony.
Na początek musisz sprawdzić, czy w złączu samochodu elektrycznego nie ma wody. Następnie należy podłączyć ładowarkę do suchego gniazdka i poczekać na sygnał gotowości z centralki. Nie ma możliwości ładowania samochodu z domowego gniazdka kablem ładującym bez centralki, gdyż uszkodzi to twój drogi samochód hybrydowy lub elektryczny. Przygotowanie może trwać od kilku sekund do minuty, w zależności od producenta. Po sygnale Ready można podłączyć wtyczkę do auta elektrycznego. Musisz także wyłączyć ładowarkę w odpowiedniej kolejności. Najpierw odblokuj swój (samochód) Ford, aby zatrzymać bieżący proces konsumpcji. Po kilku sekundach wyjmij pług z auta elektrycznego. I dopiero wtedy odłącz ładowarkę od gniazdka elektrycznego.
W naszym katalogu możesz kupić najlepsze bezpieczne stacje ładowania do Ford, wybrane ładowarki pasują do Ford Mustang Mach-E SR, Mustang Mach-E GT, F-150 Lightning i innych aut elektrycznych. EVnoon to wysoce wyspecjalizowany supermarket z wyposażeniem do samochodów elektrycznych. Wybraliśmy tylko wysokiej jakości i bezpieczne stacje tankowania samochodów elektrycznych. Skontaktuj się z naszymi ekspertami na czacie lub telefonicznie, a pomożemy Ci wybrać najlepszą stację na samochód elektryczny.
Potrzebujesz instalacji stacji ładowania? Prześlij nam film z miejsca instalacji, a doświadczeni elektrycy ocenią plan pracy pod kątem szybkiej instalacji w ciągu kilku godzin. Dla bezpieczeństwa nasz elektryk sprawdzi jakość uziemienia, izolację przewodów, dostosuje moc do rodzaju gniazdka lub zainstaluje mocne gniazdko 32A.